İLÇEMİZE ATANAN SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN GÖREVE BAŞLATILMALARINDA İSTENİLEN BELGELER
1425
08:36
29.11.2024

1-      Lisans Diploması aslı veya onaylı örneği

2-      Pedagojik Formasyon Belgesi (varsa)

3-      Elektronik Başvuru Formu onaylı örneği

4-      Atama Sonuç Belgesi

5-      Son 6 ay içerisinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet)

6-      Kimlik fotokopisi

7-      Sağlık durumu yönünden Türkiye'nin her yerinde öğretmenlik yapabileceğine dair Sağlık Kurulu Raporu

8-      Adli Sicil Kaydı (Güncel)

9-      Mal Bildirim Beyannamesi Formu (İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nden temin edilecek)

10-    Askerlik Durum Belgesi (Erkekler için)

 

NOT: İlimize atanan sözleşmeli öğretmenler,  yukarıda istenen belgelerle birlikte atandıkları İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine şahsen başvurarak göreve başlama talebinde bulunacaktır. İstenilen belgeleri tam olarak ibraz edenler, sözleşme yapılarak göreve başlatılacak, belgelerinde eksiklik görülenler ya da belgeleri eksik olanlar göreve başlatılmayacaktır. (Vekâleten göreve başlamalar kabul edilmeyecektir.)

NOT: İstenilen evraklar sıralı olacak şekilde Sarı Özlük Dosyasına konulup getirilecektir.

Yayın Tarihi: 29.11.2024